Korzyści reklamy lotniskowej

Są takie miejsca, gdzie prowadzenie kampanii marketingowych opłaca się w wyjątkowy sposób. Dzięki niej docieramy do wyszukanej i wymagającej grupy odbiorców. To grupa ludzi dysponująca trochę bardziej pokaźnymi portfelami, lubiąca komfort, a nade wszystko swój czas. Chodzi naturalnie o pasażerów linii samolotowych. Reklama na lotnisku może być prowadzona na różne, niezwykle oryginalne sposoby. Wykorzystuje się tutaj banery, citylighty, bilbordy wielkopowierzchniowe. Do dyspozycji reklamodawców oddawane są nieraz witryny sklepowe, ale także przywieszki do toreb czy okładki wydrukowanych kart pokładowych. Do pasażerów linii lotniczych docieramy za pośrednictwem obrazu, ale i dźwięku. Dzięki różnorakiej ofercie reklamowej możemy pozyskać uwagę klientów atakując wszystkie ich zmysły. Najważniejsze, by taka reklama pozostała efektywną, a reklamodawca przebił się do świadomości ewentualnych kontrahentów. Prowadzenie akcji marketingowej w takim miejscu może przynieść jedynie korzyści, szczególnie te długoterminowe.

Więcej: Reklama na lotnisku